Skip to main content

„Mystery Blogger Award“ upitnik


Dobila sam danas blog zadatak, od jedne predivne osobe...

Ona je neko ko me svaki dan iznova inspiriše i taman kada pomislim da ću stići i postići sve što i ona, iznenadi me ponovo svojom ličnošću i svojom predanošću svemu što radi. Da je više Vanja na ovome svijetu, ovo bi bilo jedno predivno mjesto za živjeti - odgovorno tvrdim!

Po pravilu, prvo trebam reći tri stvari o sebi...

Prva stvar je da uvijek bolje pišem za druge, nego sama za sebe. Kada mi se da tema i određeni rok, inspiracija sama naiđe i uvijek se divim onome što iz toga nastane. Kada je u pitanju pisanje za sebe, pa i za ovaj blog - činim to mnogo rjeđe. Ne znam zašto. Voljela bih da su mi tekstovi jednako lijepi, kao kad pišem za portale.

Druga stvar je da sam istovremeno i ekstovertna i introvertna osoba. Volim da pričam, volim da se smijem i veselim (više nego išta), lijepo oblačim, vodim računa o izgledu, a na drugu stranu izbjegavam gomile i sva "čoporativna" druženja i sve što sa tim ide. Ne volim noćne izlaske (nisam ih nikad ni voljela) i umjesto njih biram čitanje neke dobre knjige ili eventualno gledanje nekog dobrog filma (a i u tom slučaju biram prije knjigu). 

Treća stvar je da volim da putujem i da uživam u životu. Zanima me sve što je dinamično, u pokretu, šareno, živo, puno života... volim da mi je svaki dan drugačiji i da ni jedan ne liči na neki drugi. Volim takođe i da plešem (je li vam iko ikada opisivao kako se osjeća dok pleše..? ), volim latino muziku i jazz, more, jug i sve što je vezano za jug...

Pitanja koja mi je postavila božanstvena žena su sljedeća:
  1. Kad ste se posljednji put osjećali staro i zbog čega?
  2. Koju destinaciju želite posjetiti i zašto?
  3. Kad ste posljednji put uradili nešto (po) prvi put i kako ste se tad osjećali?
  4. Kako punite baterije, odnosno obnavljate vašu životnu energiju?
  5. Imate li neki neostvaren san kojeg se još niste odrekli?
1. Još uvijek se ne osjećam staro... imam priličnu dozu djetinjastog u sebi, pa možda ni ne primjećujem sve ono što bih trebala. Jedina pomisao koja me "zastari" je ta, da djeca rođena 2000.-te, ove godine pune 18 godina :)).

2. Portugal. Zato sto jos uvijek nisam bila tamo. I zato sto mislim da je to zemlja mojih snova... 😊❤.

3. Ništa ljepše od toga! :) Ali ne znam sta bih izdvojila... na momenat mi se cini da dugo nisam isprobala nista po prvi put... ili bar da sam bila fokusirana na to da je prvi put :)). Izdvojila bih učenje nekih novih znanja, ali to nije toliko zanimljivo, zar ne? 😎 Napisaću onda - plesala sam tango, prvi put 😊.

4. Knjige. Trčanje. Ples. Zagrljaji sa mužem. Tražim ili od njega ili od mame da me miluju po glavi. Rekoh vam da sam djetinjasta, zar ne? :) I putovanja, naravno.

5. Imam ih mnogo. Sanjar sam i više sam u mašti, nego u stvarnosti...


Pošto ja i ne znam puno ljudi u blog zajednici, mogla bih samo postaviti pitanja drugarima koji su sa zajedno sa mnom takmičili u projektu koji se zvao Frontal Blog Challenge:

1. Grad koji ste posjetili, a koji vam se posebno sviđa i zašto?
2. Da možete živjeti od svoga hobija, čime biste se bavili?
3. Omiljeni film i zašto?
4. Omiljena knjiga i zašto?
5. Šta je za vas čista sreća?

Naravno, na pitanjca mogu odgovoriti i svi slučajni i namjerni putnici koji se nađu na mom blogu :). Bilo bi mi jako drago!

Linkovi koji vode na moje blog postove su tu, na listi, nema ih puno pa ne bih neki posebno izvojila - svi su mi jednako dragi.

Bilo je lijepo ovo putovanje kroz pitanja i odgovore - a naravno, bilo bi i još ljepše da sam pisala za druge :)).

Za kraj, pravila kojih sam se trebala pridržavati, a i svi oni koji će nastaviti sa ovom zabavnom igrom ;) :

  1. Podijeli logo Mystery nagrade (u naslovu posta) i pravilnik.
  2. Budi ljubazna i zahvali onome ko te je nominovao.
  3. Reci svojim čitaocima tri stvari o sebi.
  4. Odgovori na postavljena pitanja.
  5. Iznenadi i nominuj 10 do 20 drugih blogera i obavijesti ih o tome.
  6. Postavi im pet pitanja. Nije nužno biti ozbiljan i ne postoje glupa pitanja.
  7. I za kraj, malo samoreklame – podijeli link do svog najboljeg posta/postova.
Volim vas puno, Dušica.







Comments

  1. Ijao, što me nahvali! Zacrvenila sam se. 😍😙

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Najbolji način da se predvidi budućnost jeste da je izmislimo sami

Živimo u ubrzanom svijetu . I to je fenomenalno.  U moru informacija, oduševljavaju nas oni koji na konkretan, koncizan i "pravo u metu" način objašnjavaju stvari, podučavaju nas korisnim stvarima - i čijem se liku i djelu iskreno divimo. Takva jedna osoba je Lazar Džamić - čovjek od koga možete naučiti mnogo toga o preduzetništvu, prodaji, marketingu... o svemu. Pravi mali blagoslov u moru svega i svačega.  Pa da vidimo, šta sve možemo naučiti od ovog fenomenalnog čovjeka (rečenica iz naslova je takođe njegovih misli djelo :)): Ne postoji dosadan proizvod ili usluga, postoji samo dosadan način da se o tome priča Prva i osnovna stvar je da sve polazi od potrošača - marketing i brendiranje predstavljaju šetnju unazad - prvo i osnovno je da saznate kako ljudi kupuju tu uslugu ili robu koju prodajete Jedna baka sa Banovog brda, prodavajući jaja - došla je do fenomenalne ideje. Umjesto da jaja standardno označi kao "A klasa", "B klasa"... 

Šta je GDPR i zašto se to tiče kompanija i brendova u BiH?

Digitalni svijet, digitalna sloboda, digitalne zabrane... :). O tome šta nas čeka nakom maja mjeseca, pisala sam za Frontal . Zanimalo me je posebno za to na koji način će se GDPR konkretno odnositi na BiH tržište i poslovanje naših kompanija.