Skip to main content

Šta je to što je život pružio samo nama, što nema cijenu i što nam niko nikada neće moću oduzeti...?


... to su naše uspomene.

Ne volim da skupljam i gomilam stvari. Jedino opipljivo što volim da čuvam i što ću čuvati cijelog života - su rukopisi dragih ljudi. Slučajne poruke, pisma, čestitke... crteži... komad papira - komad života.

Ima nešto mistično i divno u rukopisima. Tragu osobenosti, duše... nečega... zaustavljenog vremena, moglo bi se reći. Ponekad rukopisi nadžive i čovjeka i ostaju kao trag u našem zajedničkom vremenu - da bude i čuva sve ono što je bilo samo naše. 

Za uspomene ne postoje ni mjesto. Ni vrijeme, ni godine. Njih uvijek i iznova možemo proživjeti, bez obriza da li nas je neko napustio ili je još uvijek sa nama. 

Vrijeme je čovjekova izmišljotina. Svaka naša uspomena jača je i veća i od vječnosti i vremena. 





Comments

  1. Betting Sites and Apps - DRMCD
    Betting 세종특별자치 출장마사지 Sites & Apps. One 오즈포탈 of the first things 충청북도 출장샵 you need to find 강원도 출장마사지 is an honest list of the top online betting sites that you can 통영 출장안마 trust on

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Najbolji način da se predvidi budućnost jeste da je izmislimo sami

Živimo u ubrzanom svijetu . I to je fenomenalno.  U moru informacija, oduševljavaju nas oni koji na konkretan, koncizan i "pravo u metu" način objašnjavaju stvari, podučavaju nas korisnim stvarima - i čijem se liku i djelu iskreno divimo. Takva jedna osoba je Lazar Džamić - čovjek od koga možete naučiti mnogo toga o preduzetništvu, prodaji, marketingu... o svemu. Pravi mali blagoslov u moru svega i svačega.  Pa da vidimo, šta sve možemo naučiti od ovog fenomenalnog čovjeka (rečenica iz naslova je takođe njegovih misli djelo :)): Ne postoji dosadan proizvod ili usluga, postoji samo dosadan način da se o tome priča Prva i osnovna stvar je da sve polazi od potrošača - marketing i brendiranje predstavljaju šetnju unazad - prvo i osnovno je da saznate kako ljudi kupuju tu uslugu ili robu koju prodajete Jedna baka sa Banovog brda, prodavajući jaja - došla je do fenomenalne ideje. Umjesto da jaja standardno označi kao "A klasa", "B klasa"... 

Šta je GDPR i zašto se to tiče kompanija i brendova u BiH?

Digitalni svijet, digitalna sloboda, digitalne zabrane... :). O tome šta nas čeka nakom maja mjeseca, pisala sam za Frontal . Zanimalo me je posebno za to na koji način će se GDPR konkretno odnositi na BiH tržište i poslovanje naših kompanija.

„Mystery Blogger Award“ upitnik

Dobila sam danas blog zadatak, od jedne predivne osobe ... Ona je neko ko me svaki dan iznova inspiriše i taman kada pomislim da ću stići i postići sve što i ona, iznenadi me ponovo svojom ličnošću i svojom predanošću svemu što radi. Da je više Vanja na ovome svijetu, ovo bi bilo jedno predivno mjesto za živjeti - odgovorno tvrdim! Po pravilu, prvo trebam reći tri stvari o sebi ... Prva stvar je da uvijek bolje pišem za druge, nego sama za sebe. Kada mi se da tema i određeni rok, inspiracija sama naiđe i uvijek se divim onome što iz toga nastane. Kada je u pitanju pisanje za sebe, pa i za ovaj blog - činim to mnogo rjeđe. Ne znam zašto. Voljela bih da su mi tekstovi jednako lijepi, kao kad pišem za portale. Druga stvar je da sam istovremeno i ekstovertna i introvertna osoba. Volim da pričam, volim da se smijem i veselim (više nego išta), lijepo oblačim, vodim računa o izgledu, a na drugu stranu izbjegavam gomile i sva "čoporativna" druženja i sve što sa ti